یادداشتهای من


کامران نجف زاده > فرزاد حسنی

ارسال شده به بلاگ توسط مدیر درتاریخ ۱۳ شهریور, ۱۳۸۶

این دو تا مجری تلویزیون رو حتما میشناسید .

کامران نجف زاده و فرزاد حسنی

هر چی این کامران نجف زاده و گروهش مسلط و حرفه ای هستند ، این فرزاد حسنی و گروهش غیرحرفه ای و دارای خودباوری و غرور کاذب .

کامران نجف زاده و همکارانش واقعا گزارشهای خوب در کمال احترام برای طرف مقابل و با نوآوری تهیه میکنند ، دیشب وقتی توی جمع نخبگان از یکی از نخبگان سوال کرد کیف کردم . وسط مصاحبه و در کما خونسردی از طرف پرسید : اگر در یک مسابقه دو از نفر دوم جلو بزنی ، چندم میشی ؟ و اون دوستمون گفت اول ! و جواب درست نفر دوم بود . خیلی جالب و حرفه ای مطرح کرد .

این فرزاد حسنی که خدا بده برکت ، از نظر تیپ که فکر میکنه برادپیته ، خودشو میگیره و فکر میکنه خیلی هم خوش تیپه ، توی برنامه ای که داشت با سردار رادان صحبت میکرد ، اینقدر بی احترامی کرد و تیکه انداخت که من هم شاکی شده بودم ، چه برسه به رادان . ولی یک حرفی توی یکی از برنامه هاش زد که احتمالا درسته : در یک برنامه که داشت دامدار نمونه ای رو معرفی میکرد گفتش که این خانوم یک گوسفند گرفته و ۱۰۰ تا تحویل داده و در ادامه گفت که اگر فرزاد حسنی رو بدن بهش حتما ۳۰ تا تحویل میده - جالب اینه که ادعا میکنه تا حالا گاف نداده ! 

۶۶ پیام برای مطلب 'کامران نجف زاده > فرزاد حسنی'

  1. پیام از bmcenterco

    در ۲۰ شهریور, ۱۳۸۶ زمان ۸:۰۲ ق.ظ

    ۱. گاهي وقتا آدمها، فكر مي كنن كه اگه رك باشن و حرفاشون رو صريح بزنن، خيلي خوبه… اما رك گوئي و حاضر جوابي، گاها با بي ادبي و پرروئي همراه مي شه… فرزاد حسني از اون دسته آدمهائي كه صراحت لهجه تلخ و زننده اي داره….
    ۲. خدا رو شكر كه داره طلسمت مي شكنه و داري وب بروز مي كني . بگو واست اسفند دود كنه كه يه وقت دوباره تو چشم نياي.


  2. در ۲۸ شهریور, ۱۳۸۶ زمان ۱۰:۵۰ ب.ظ

    ممنونم از بابت لطفت به من و دوستانم.

  3. پیام از TAHEREH

    در ۱۷ مهر, ۱۳۸۶ زمان ۱۲:۱۵ ق.ظ

    من همم بانظرشما درموردآقای نجف زاده وگروهشون موافقم . ایشان درعین حال که درکارشون خیلی خلاق ونوآورهستند . همیشه جانب ادب واحترام رابه طرف مقابل رعایت کرده وهیچ گاه ازخط قرمزها عبورنمی کنند . وبه نظرمن هنریک مجری به عنوان ویترین یک گروه ومجموعه همین است . ایشان تیزهوش وظریف بین هستند ./

  4. پیام از soran

    در ۲۳ آبان, ۱۳۸۶ زمان ۹:۱۹ ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید به بچه های جنجالی :
    بچه های نکته سنج یه سوال؟! من هم یه آدم جنجالی هستم مثل خودتون .با این تفاوت که همیشه جنجال به سراغم اومده .میتونم وارد گروه شما بشم؟
    قول میدم برای شما مشکل پیش نیارم.

  5. پیام از مهرداد

    در ۲۶ آبان, ۱۳۸۶ زمان ۶:۰۹ ب.ظ

    من هم با شما موافقم کار نجف زاده خوبه اگه خودشو نگیره

  6. پیام از سارا 100

    در ۱۴ آذر, ۱۳۸۶ زمان ۶:۳۱ ب.ظ

    من کار هردو را قبول دارم وهر کدام در ضمینه فعالیت خود موفق هست

  7. پیام از مرجان

    در ۱۵ آذر, ۱۳۸۶ زمان ۱۰:۲۳ ب.ظ

    شما غلط زیادی کردی فرزاد عالی ترین مجری در ایران است

  8. پیام از شاپرک

    در ۱۷ آذر, ۱۳۸۶ زمان ۱۱:۵۹ ب.ظ

    صاحب وبلاگ لطفا روی پیام ها نظارت داشته باشین {بالایی}
    تا که هر بی سرو پایی ندهد پیغامی

  9. پیام از شادی

    در ۲۷ آذر, ۱۳۸۶ زمان ۸:۴۷ ب.ظ

    در باره مطلبتون باید گفت فرزاد حسنی هم توانایی های قابل توجهی داره که نباید اونا رو نادیده گرفت البته آقای نجف زاده هم اجراشون عالیه.ولی در رابطه با نظرات اجازه ندین یه سری آدمهایی که فرهنگه استفاده از اینترنتو ندارند و اینقدر کثیفند نظر بدند لطفا نظارت کنید

  10. پیام از هادی سوداگری

    در ۱ دی, ۱۳۸۶ زمان ۱۱:۴۷ ب.ظ

    به نظر من هر دو گروه به خوبی نیاز مخاطب هاشون(که دیدگاههای متفاوتی هم دارند)رو به خوبی تامین می کنند.البته تو گروه اقای نجف زاده یه کسی هست به نام رنجبران که خیلی منو عصبانی می کنه چون همه گزارش هاش از یه نفره وهمش هم یه جوری تکراریه.

  11. پیام از ...

    در ۱۱ دی, ۱۳۸۶ زمان ۱۰:۳۳ ق.ظ

    نظر شما درباره ی اقای نجف زاده درسته,
    ما کاری به ریخت قیافه ی آقای حسنی نداریم ,از نظر من مجری گری ایشون عالیه, نظر شما اینه ,ولی نظر عموم مردم که این نیست ,این درست نیست که شما این جور فضاوت کنین. شما از آقای حسنی خوشتون نمیاد چرا قضاوت علکی میکنید,(به نظر من آقای حسنی انسان منطقی ورکی است مجری باید همین جور باشه حرفاشو رک به مهموناشون بزنه همین)من اینو به شما میگم شما هم برین به دیگران بگین (واقعیت همیشه تلخ نیست)(منطقی فکر کنیدو با فکر حرفتون رو بزنید).
    فکر نکنید که من طرفدار آقای حسنی بودم که این حرفارو زدم , نه, من به این موضوع منطقی فکرکردم و منطقی جواب دادم…

  12. پیام از taraneh

    در ۱۲ دی, ۱۳۸۶ زمان ۳:۴۰ ب.ظ

    سلام ..خیلی ببخشید ولی مقایسه کردن کامران نجف زادو فرزاد حسنی از ریشه اشتباه است …کامران نجف زاده یه خبرنگار و اساس کار خبر نگار با یه مجری از زمین تا به آسمون فرق داره کامران در حیطه کاری خودش فوق العاده است و فرزاد در نوع خوش بی مانند …ممنون

  13. پیام از ارش

    در ۱۳ دی, ۱۳۸۶ زمان ۱:۱۳ ق.ظ

    بخشید شما از حسنی خوشت نمیاد از اون یارو خبرنگاره خایمال خوشت میاد معلومه خودتم دست به خایه ای عزیزم

  14. پیام از صوفيا

    در ۱۶ دی, ۱۳۸۶ زمان ۶:۰۲ ب.ظ

    وبلاگ خوبي داري ولي خواهش مي كنم اجازه نده تو قسمت نظرات يه همچين آدماي پست و كثيفي مطلب بنويسند و قبل از درج نظرات اونا رو چك كن در ضمن خواهش مي كنم اين نظر بالايي رو هم پاك كن خيلي زننده است ممنون

  15. پیام از سروش

    در ۱۷ دی, ۱۳۸۶ زمان ۱:۵۷ ق.ظ

    سلام.من از طرفداران اقای نجف زاده هستم.ساده.بی ریا.رک گوو………اما اون یکی فقط بلده ادا و اطوار در بیاره.اخرش هم با تیپا انداختنش بیرون.مرد نا حسابی وقتی تو زیر ابروتو ور می داری و می ایی جلو مردم قیافه می گیری.چگونه می خواهی دیگران را به راه راست هدایت کنی.اول خودت ادم شو بعد یکی مثل منو راهنمایی کن.این صدا و سیمای ضرغامی هم که شورشو در اورده با این برنامه هاش و مج ریانش و مسابقات من در اوردیش.دلم می خواست بدونم خودشون هم این برنامه های ابکی رو نگاه می کنند یا ………

  16. پیام از سعید

    در ۲۱ دی, ۱۳۸۶ زمان ۶:۲۷ ق.ظ

    سلام …
    همون روز که جناب حسنی توی تلویزیون در اومدن به جناب سرهنگ … گفتن ( اونم با لحن بد ) که چرا افراد شرور ( بی حرمتی های نفس - قاتلان و … ) رو یه آفتابه میبندین به گردنشون و با جرثقیل توی شهر میتابونین و دارشون میزندید …
    از همون موقع شدید ترین نفرت بعضی از مردم ایران ( من جمله من ) از این فرد مغرور به اوج خودش رسید و الحق و اانصاف واقعا خوشحالم که از تلویزیون انداختنش بیرون که البته …

    اگه دوستان در جریان باشند این آقا هنوز هم در رادیو … فعال هستش و به همون کارهای قبلش داره ادامه میده
    امیدوارم از اونجا هم بندازنش بیرون چون مثل اینکه اصلاح بشو نیست این آقا

  17. پیام از hadi

    در ۲۱ دی, ۱۳۸۶ زمان ۹:۴۳ ب.ظ

    به نظرمن حسنی فقط یه بچه پرروی ظاهرا زرنگ است
    نجف زاده یک مرد جاافتاده پخته ونجیب است

  18. پیام از زهره

    در ۲۸ دی, ۱۳۸۶ زمان ۸:۳۴ ب.ظ

    سلام
    به نظر من هردو مرد بی نظیر وقابل تحصین اند
    من که طرفدار هردوی اونها هستم.

  19. پیام از sara100

    در ۸ بهمن, ۱۳۸۶ زمان ۴:۲۹ ب.ظ

    تورا به خدا نگذارید هر مطلبی را ارسال کنند این کارها ازنظر شرعی وعرفی سراسر ایراد است واخلاقا درست نیست

  20. پیام از elahe izadpanah

    در ۲۴ بهمن, ۱۳۸۶ زمان ۸:۲۴ ب.ظ

    من با اینکه کار نجف زاده خوبه کاملا موافقم اما فکر نمیکنم صایع کردن یه ادم بخضوض یک همکار کار درستی باشه
    .

  21. پیام از سينا

    در ۳۰ بهمن, ۱۳۸۶ زمان ۱۲:۲۷ ب.ظ

    بدك نبود

  22. پیام از farideh

    در ۱۷ اسفند, ۱۳۸۶ زمان ۹:۵۱ ب.ظ

    اولا بر روی پیامهای بالا نظارت کنید تا هر آدم بیشعوری هر چیزی دلش می خواد ننویسه.
    فرزاد مجری مسلطی ست که نمونه اش را ندیدم و شمایی که به بهانه های مختلف سعی در خراب کردن جایگاه ایشان دارید مشتی آدمهایی هستید که دیدن شخصی بهتر از خودتان برایتان سخت است.خوشبختانه آقای حسنی از طرفدارانی دارد که مقابل شما می ایستند و از ایشان همیشه دفاع می کنند .ما حتی اگر فرزاد را در تلویزیون نبینیم باز هم به کوری چشم دشمنانش دوستش داریم.

  23. پیام از مدیر

    در ۲۰ اسفند, ۱۳۸۶ زمان ۸:۵۳ ب.ظ

    با سلام
    مدتی نبودم که متاسفانه بعضی از انسان نماهای بیشعور مطالب هجو و نامناسبی در کامنت گذاشته بودند که بدینوسیله از دیگر دوستان عذرخواهی کرده و از خداوند شفای عاجل برای این احشام آرزومندم.

  24. پیام از مدیر

    در ۲۰ اسفند, ۱۳۸۶ زمان ۸:۵۹ ب.ظ

    ضمنا مرجان و آرش عزیزم
    شما رو هم میتونم جزء احشام به حساب بیارم .

  25. پیام از سارا

    در ۲۷ اسفند, ۱۳۸۶ زمان ۳:۱۲ ب.ظ

    میدونید ما ها به دروغ عادت کردیم عادت کردیم به مجری های ترسو و چاپلوس وقتی هم که یکی مثه حسنی پیدا میشه قطعا عاقبتش این میشه .ولی ما طرفداراش همیشه به یادشیم واگه متحد بشیم میتونیم دوباره به تلویزیون برش گردونیم

  26. پیام از فاطمه خبرنگار سیاسی رشته علوم سیاسی

    در ۹ فروردین, ۱۳۸۷ زمان ۸:۴۳ ق.ظ

    متاسفانه ما عادت داریم مجریان تلویزیونی را خشک و سرد ببینیم آقای فرزاد حسنی در کار خود بی نظیرند نمی دونم چرا وقتی یک نفر حرف حق و درست می زنه در جامعه ما می خوان جلوشو بگیرن؟پس مردم کی می خوان به واقعیت های جامعه پی ببرند؟حال توسط یک مجری یا نهاد دیگر.هنر آقای حسنی که همه هم با آن مشکل دارند انتقاد کردن سیاستمدارانه است.ما تا کی می خواهیم در مورد زندگی شخصی افراد حتی ظاهرشان نظر دهیم؟واقعا به ما مربوط است؟من کار حرفه ای آقای نجف زاده را انکار نمی کنم ولی باید بگم که رشته مهندسی کشاورزی به سیاست در تعارض است پس ایشان با تجربه به این مرحله رسیده اند ولی باید توجه کنیم که آقای حسنی با تحصیلات بالا و درچند حرفه بازیگری ،مجری گری و خوانندگی ،ترانه سرایی فعالیت می کنند چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید.

  27. پیام از محمدحسین

    در ۹ فروردین, ۱۳۸۷ زمان ۴:۱۷ ب.ظ

    حسنی نگو یه دسته گل کامران نگومنگل بگو

    متعلق به شما محمدحسین…

  28. پیام از فرشته

    در ۱۲ فروردین, ۱۳۸۷ زمان ۶:۴۲ ب.ظ

    با سلام
    من به سايت شما براي اولين بار وارد شدم. به نظر من بد ترين چيزي كه من در كل صفحه ديدم اين بود كه مدير فرد جالبي نيست.او بوده كه اين مطلب را گذاشته ويك سري انسان بيكار را به جان هم انداخته و اما توصيه من به مدير: اينترنت جاي حرفهاي چرت و پرت نيست.لطفا اگر هنر داريد خودتان وارد صحنه شويدو از ديگران ايراد نگيريد.(غيبت نكنيد).تازه من طرفدار هيچ كدام از اين افراد نيستم.ورودم هم به اين سايت اتفاقي وبه خاطر سرچي كه برادرم كرده ،بود

  29. پیام از مصطفی محمدی

    در ۱۲ فروردین, ۱۳۸۷ زمان ۱۰:۲۲ ب.ظ

    کامران نجف زلده ===> حجتیه ===> ===> احمدی نژاد

    باشید تا صبح دولتتان بدمد

  30. پیام از اشکان شهنان

    در ۱۶ فروردین, ۱۳۸۷ زمان ۱۱:۵۸ ق.ظ

    سلام

    به نظر من هم آدمای بدی نیستن اما …..

    اگه تمام حرفاشون و نوشته هاشون از تهران بیرون بشه خوبتر میشه

    مثلا کامران بیا شهرستان ما پر از خبرای جورواجور اون فقط داخل تهران یا هرجا دوست داشته باشه میره.

  31. پیام از fari

    در ۱۹ فروردین, ۱۳۸۷ زمان ۲:۰۳ ق.ظ

    باسلام من فکر می کنم که این دواز نظر کاری باهم کاملا متفاوت می باشند و هر دو در هر خود وارد و بسیار خوب می باشند وبرای هردو ایشان موفقیت ارزومندم

  32. پیام از مبین بهرازفر

    در ۲۱ فروردین, ۱۳۸۷ زمان ۲:۰۶ ب.ظ

    با عرض سلام ، تقدیم ادب و احترام
    بنده از هنر و تجربه های هر دو بزرگوار استفاده کرده ام.
    شما دوستان اگر مایلید در رابطه با مجری گری و علوم ارتباطات، اطلاعاتی کسب کنید، به وبلاگ بنده حتما سری بزنید!
    WWW.ERTEBATI.PERSIANBLOG.IR
    سپاسگزارم.

  33. پیام از حدیثه

    در ۲۱ فروردین, ۱۳۸۷ زمان ۲:۲۷ ب.ظ

    با سلام
    آقای بهرازفر از معرفی وبلاگتون ممنونم. خیلی جالب بود
    به همه دوستان توصیه می کنم حتما از این سایت بازدید کنند

  34. پیام از دانيال

    در ۲۱ فروردین, ۱۳۸۷ زمان ۱۱:۱۵ ب.ظ

    با عرض سلام
    من از طرفداران آقاي حسني هستم. خيلي هم با حاله. هم خوشتيپه و هم در كارش مهارت داره!

    اينا را بي خيال! وبلاگ مبين بهرازفر را ببينيد.
    آقا مبين دمت گرم!

  35. پیام از مجتبی

    در ۲ اردیبهشت, ۱۳۸۷ زمان ۱۲:۲۸ ب.ظ

    واقعا” تا روز مصاحبه حسنی با رادان از حسنی احساس بدی داشتم ولی اونروز فهمیدم که آدم بزرگیه !! بی ادبی با بزرگ بودن خیلی فرق میکنه عمرا” کسی شهامت حسنی رو تا حالا توی تلویزیون نشون داده باشه !!!! ولی این آقای خبرنگار چی ؟؟؟ فقط منتظره جلوی سفارت انگلیس تا بعضی وقتا سر یه سری از مناسبتها یه عده با یه من ریش و پشم و چوب بدست رو دانشجویان معترض ایرانی معرفی کنه و اون دانشجوهای بدبختی رو که به دست امثال رادان شکنجه میشن فقط انگ جاسوسی و وطن فروشی بزنه !!!!!

    آره داداش این خبرنگار نه تنها مرد نیست بلکه انسان نیست !!!

  36. پیام از بچه پارس

    در ۳ اردیبهشت, ۱۳۸۷ زمان ۱۱:۰۲ ب.ظ

    چرا مبارزه با پانترکیسم را پاک کردید؟
    من تمام دوستانم را از دست دادم
    شما را حلال نمیکنم اگر پارسا و سروش و رامین را نیابم
    خیلی دلخور شدم
    قربونت
    http://bachepars۲.blogfa.com

  37. پیام از john

    در ۸ اردیبهشت, ۱۳۸۷ زمان ۹:۰۴ ق.ظ

    بی شرف تر و بی اخلاق تر از نجف زاده وجود نداره
    امیدوارم همیشه ذر رو همین پاشنه بچرخه

  38. پیام از ارام

    در ۸ اردیبهشت, ۱۳۸۷ زمان ۶:۳۵ ب.ظ

    ma tarafdaye kamran mesl shoma bi shohor nistim ke har chi to dahanemon dar omad be zabon biyarim tarafdarasham mesl khodesh roko bi zarfiyatan

  39. پیام از مجتبی

    در ۱۴ اردیبهشت, ۱۳۸۷ زمان ۴:۳۱ ب.ظ

    این اخبار بیست و سی آشغال‌ترین برنامه‌ای است که من تا حالا از صدا و سیمای جمهوری اسلامی دیدم. مرتبا دروغ تحویل مردم می‌دهند. مخصوصا روز شانزده آذر پارسال را یادم هست که دانش‌جوهای پلی‌تکنیک عکس احمدی نژاد را آتش زدند و وارونه گرفتند اما بیست و سی خبر از استقبال پرشور از الف‌نون می‌داد. آن روز دوربین خود صدا و سیما هم شکست اما هیچ خبری در آن مورد هم نگفتند. خیلی دلم می‌خواهد یک‌بار دست‌اندرکاران این برنامه مخصوصا نجف‌زاده و بقیه مجری‌ها و گزارش‌گران‌شان را گیر بیاورم و یک دل سیر بزنم‌شان. به خاطر دروغ‌هایی که به مردم می‌گویند و نانی که از دروغ خوردن می‌خورند.

  40. پیام از فرید

    در ۱۵ اردیبهشت, ۱۳۸۷ زمان ۱۰:۰۴ ب.ظ

    اقای حسنی که خیلی ادعای محدث بودن دارند تعجب اور است که نمی دانند مسخره کردن گناهی است که هرگز بخشیده نمی شود سردار رادان خیلی بزرگوار بودند که تو ذوق حسنی نزدند اقای نجف زاده در کار خبر نگاری واجرا نخبه و بسیار متین هستند

  41. پیام از آزی

    در ۱۸ اردیبهشت, ۱۳۸۷ زمان ۷:۳۷ ق.ظ

    خیلی حال کردمو اصل کلامو گفتین…
    کاملاً حق با شماست. خیلی دوست داشتم بدونم نظر آقای حسنی چیه…

  42. پیام از سارا

    در ۱۸ اردیبهشت, ۱۳۸۷ زمان ۷:۴۰ ق.ظ

    می دونین کامران خیلی با کلاسه و فرزاد ناراحت نشه اونم با کلاسه… ولی کامران با کلاس تره…

  43. پیام از سروش

    در ۱۹ خرداد, ۱۳۸۷ زمان ۶:۵۰ ب.ظ

    درود بر شما
    جناب مدیر نمیدانم به چه منظور پست مربوط به حوادث اذرابادگان را پاک کردید؟ ایا از ما خطایی سر زده بود؟؟
    ما برای ان پست زمان زیادی را صرف کردیم تا پربار تر و مستحکم تر گردد انوقت شما به یکباره انرا پاک نمودید؟؟ برای چه؟؟
    ادب را به حد کمال رعایت کردیم و بهانه های تجزیه طلبان را با براهین و ادله ی اشکار و قوی رد کردیم , به نتایج خوبی نیز دست یافتیم و از جو فحاشی ابتدایی ان کاستیم , چرا زحمات ما را به باد دادید؟
    خواهشمندم اگر اشعار پارسای گرامی و اطلاعات دوستان و ایشان را در اختیار دارید فقط برای یک ماه , مثلا تا اخر تیر ماه انرا در همان پست قرار دهید و نظرات را هم ببیندید,و اجازه دهید مطالب را کپی کنم. بعضی از انها برای ما ارزشمند بود و شاید در رویارویی های دیگر با تجزیه طلبان بتوانیم از انها بهره ببریم. بخاطر کشورتان ما را یاری کنید, بخاطر ایران.
    با امید اجابت خواسته ی این حقیر
    پیروز باشید
    پاینده ایران

  44. پیام از هوادار فرزاد

    در ۲۴ خرداد, ۱۳۸۷ زمان ۱:۰۶ ق.ظ

    خفه شو احمق کثافت دیگه نینم گوح فرزاد رو بخوری ها اگه عرضه داری برو جلوی دوربین اگه گاف دادی هم عیب نداره احمق کثافت

  45. پیام از سارا

    در ۳۱ خرداد, ۱۳۸۷ زمان ۹:۱۳ ق.ظ

    کار کاوران واقعا عالیه ولی فرزاد واقعا ادعاش خیلی زیاده البته کامران باید سعی کنه خودش رو نگیره

  46. پیام از امیر

    در ۱۳ تیر, ۱۳۸۷ زمان ۹:۵۰ ب.ظ

    من تقریبا با نظر شما مخالفم زیرا کامران و فرزاد را نباید در یک خط نوشت و تفاوت های آن ها را نوشت که این یکی این طور است و آن یکی این طور کامران معمولا مصاحبه دارد ولی فرزاد برنامه اجرا می کرد هدف در مصاحبه انتقاد نیست ولی در برنامه ای که فرزاد داشت هدف پیگیری مشکلات بود حداقل کلی ترین هدف همین بود برای همین فرزاد در این مورد باید انتقاد بکند زیرا این وظیفه اوست حالا بعد از آن را کار نداریم که انتقاد او جواب دهد یا که بدون بهره باشد ولی او این انتقاد را باید بکند ولی در مصاحبه که کامران یا هر خبر نگار دیگیری دارد نمیتواند به طور مستقیم انتقاد خود را وارد کند چون که آن شخص مورد مصاحبه قرار گرفته اجباری ندارد که جواب دهد برای همین او سعی می کند که با سوالی پر مفهوم انتقاد را وارد کند ولی این در یک برنامه تلوزیونی تقریبا بر عکس است زیرا از آن شخص دعوت شده و او با اختیار کامل خود آمده پس باید منتظر شنیدن هر گونه سوال انتقادی البته به طور منطقی و صحیح باشد و تفاوت کار این دو نفر در همین است و هکچ گونه نیازی به مقایسه کردن آنها نیست

  47. پیام از Yaghma

    در ۱۴ تیر, ۱۳۸۷ زمان ۵:۱۲ ق.ظ

    آنان که مي گويند هيچ نميدانند
    و آنها که مي دانند هيچ نمي گويند.

  48. پیام از مسعود

    در ۱۵ تیر, ۱۳۸۷ زمان ۵:۲۵ ب.ظ

    سلام و درود
    نجف زاده نماد یک انسان خود فروخته و فرزاد حسنی نماد یک انسان آزاده است .

    چرا که نجف زاده توی چشم من و تو نگاه میکنه و اخبار دروغ بهمون میده

    اما حسنی توی چشم سردار رادان نگاه کرد و حق ۶۰ میایون ایرانی رو طلب کرد ……..

    متاسفم که هنوز قدر آدمهایی رو که برای ما زحمت میکشن و بخاطر مردم از صحنه میرن کنار نمیفهمیم

  49. پیام از حامد ولكان

    در ۱ مرداد, ۱۳۸۷ زمان ۱۱:۵۵ ق.ظ

    kamran:۱۰۰.farzad:۵

  50. پیام از شادي

    در ۶ مرداد, ۱۳۸۷ زمان ۱۱:۰۳ ق.ظ

    سلام
    بعضي وقتها ميبينم كه اين ضرب المثل كه نو مياد به بازار كهنه ميشه دل آزار درست تا همين ديروز كه كامران نجف زاده اي در كار نبود همه ما براي فرزاد حسني له له ميزديم كه چه مجري خوبي چقدر تواناست اما حالا كه كامران نجف زاده اومده حسني آدم بدي شد من خودم طرفدار پرو پا قرص كامران نجف زاده هستم خيلي خيلي هم از خودش و هم از گزارشاش خوشم مياد وفتي تو ۲۰/۳۰ مي بينمش كلي براش دعا ميكنم اما درست نيست كه فقط تعريف از يكي كنيم و ديگري رو بكوبيم
    اما يه توصيه آقاي نجف زاده مواظب باش گاهي وقتا صريح گويي كار دستت ميده منكه هميشه براتون دعا ميكنم كاش ميدونستيد كه چقدر عزيز هستيد هم براي من و هم براي همه هموطنان پس مواظب خودتو ن باشيد

  51. پیام از بی طرف

    در ۲۷ مرداد, ۱۳۸۷ زمان ۱:۵۴ ق.ظ

    jenaba aghaye moDr gar che tekrarie vali MOGHAYE۳YE In ۲ AZIZ KARE SAHIHI NIST!!!!!!!!!!!!avalan hozeye karie in dustan motefavete!!!!۲voman shoma ke masalan moDr hastn nabayad ejaze beDn ke alfaze zesht dar commentha bashe va bayad una ro pak konin!!che resad be in ke be khodetun ejaze miDn ke az ede’ee Nsan ba lafze zeshte ahsham yad konin!!!!shoma ba in karetun faghat mardom ro be june ham mindazin va man baratun motea۳fam!!!motmaennam hichkodum az aghye najafzade va aghaye hasani az kare shoma khosheshun nemid!!!hata ba vojuD ke az aghaye najafzade ta’rif karDn motmaenam ke ishun ro narahat kardn!!!lotfan kami fekr konin va tasmim begirin ke ha harfi ro inja nazarin!!!aslan hadafetun az in kar chi bud!!!!!motea۳fam ke edd’ee be nune shab mohtajan va shoma inja sare che chizayi da’va rah mindazin!!!

  52. پیام از سام

    در ۲۷ مرداد, ۱۳۸۷ زمان ۱۰:۲۳ ب.ظ

    تو غلط میکنی دربارهی بهترین مجری سیما حرف میزنی اقای نجف زاده کارش خوبه ولی هرگز به خوبیه اقای حسنی نمیرسه کار ایشون سخت تره بهتره ادمایی مثل شما که لیاقتادم بودنم ندارن واز حسادت روزی ده بار میترکن برن گمشن بااینکه می دونم اقای حسنی راضی به این نیستند که ازایشون طرفداری بشه اخه معتقدند شما ادمای بیکاری هستید که احتیاج به دلسوزی وکمک دارین.

  53. پیام از moji

    در ۷ شهریور, ۱۳۸۷ زمان ۳:۱۰ ب.ظ

    واقعا باعث خجالت برای شما.از کسی که این همه پاچه خوری این نظام کثیف می کنی …
    فرزاد بخاطر زیر ابروش اخراج نشد.بخاطر ساکت نبودنش اخراج شد.حداقل اینقدر وجود داشت که مثل بقیه شما پست نباشه

  54. پیام از توانگر

    در ۱۱ شهریور, ۱۳۸۷ زمان ۷:۲۸ ق.ظ

    معایب لامپهای کم مصرف

    (مدیریت مصرف برق انتشارات امیرکبیر)

    مهندس نادر گلستانی داریانی

    معایب

    گران بودن

    روشن شدن با تاخیر

    %۱۷ افت نور لامپ بعد از ۲۰۰۰ ساعت کار

    کاهش شدید عمر لامپ بر اثر قطع و وصل زیاد

    آلودگی محیط زیست بر اثر شکستگی لامپ و پراکنده شدن جیوه در فضای خانه

    تاثیر بر روی پوست و اعصاب

    رنگ پریدگی بر اثر تابش بی وقفه لامپهای فلورسنت در ادارات

    عدم نصب در دستشویی و حمام به سبب کثرت قطع و وصل لامپ کم مصرف

    محاسن

    مصرف اندک

    کاهش هزینه برق مصرفی

    تولید ۲۰ تا ۴۰ درصد گرما

    (لامپهای فلورسنت قدیمی تا %۸۰ و لامپهای رشته ای بیش از %۹۵ گرما تولید می کند.

    سبک بودن

    طول عمر زیاد بشرط قطع و وصل یکبار در روز

    مناسب برای تمام اتاقها، راه پله و پارکینگ

  55. پیام از توانگر

    در ۱۱ شهریور, ۱۳۸۷ زمان ۷:۳۱ ق.ظ

    انتشارات امیرکبیر منتشر کرد

    جدولهای مهندسی مکاترونیک وسترمان ترجمه نادر گلستانی داریانی

    جدولهای مهندسی فلزات وسترمان ترجمه نادر گلستانی داریانی

    جدولهای مهندسی مکانیک وسترمان چاپ سوم ترجمه نادر گلستانی داریانی

    جدولهای مهندسی الکترونیک چاپ دوم وسترمان ترجمه نادر گلستانی داریانی

    جدولهای مهندسی عمران چاپ سوم وسترمان ترجمه نادر گلستانی داریانی

    جدولهای مهندسی برق چاپ دهم وسترمان ترجمه نادر گلستانی داریانی

    مدیریت مصرف برق چاپ دوم تالیف نادر گلستانی داریانی

    فرهنگ جامع مهندسی آلمانی فارسی تالیف نادر گلستانی داریانی

    فرهنگ ایتالیایی فارسی با تلفظ فونتیک و نامنامه زنان و مردان چاپ سوم نادر گلستانی داریانی

    فرهنگ تخصصی مهندسی برق الکترونیک کامپیوتر و مخابرات انگلیسی فارسی چاپ چهارم

    تالیف پتر کلاوس بودیش وزیر علوم و فن آوری آلمان ترجمه نادر گلستانی داریانی

    انتشارات جنگل منتشر کرد

    فرهنگ دودن آکسفورد آلمانی فارسی و بالعکس و نامه نگاری و مکاتبات تجاری و ضرب المثلها و امثال و حکم . چاپ دوم ۲۸۰۰ صفحه تالیف دکتر شتوبنرشت ترجمه نادرگلستانی داریانی

    فرهنگ جامع مهندسی انگلیسی فارسی تالیف نادر گلستانی داریانی

  56. پیام از pari

    در ۱۲ شهریور, ۱۳۸۷ زمان ۲:۰۶ ب.ظ

    واقعا لازم یه جری و یه خبزنگار با هم مقایسه بشن؟

    وهقعا ما انقدر شناخت داریم که بتونیم نظر بدیم.؟

    اگه به قیافه است ما مجری ها و بازیگرای مثلا ژیگول تری هم داریم که هیچ کس بهشون هیچی نمی گه….

    شاید انقدر روک گویی هم خوب نباشه، ولی محافظه کاری هم اصلا خوب نیست!

  57. پیام از يكي

    در ۱۷ شهریور, ۱۳۸۷ زمان ۱۱:۱۶ ب.ظ

    كلا تو ميريدي بهتر بود تا اين مزخرفات رو بنويسي

  58. پیام از توانگر

    در ۲۷ شهریور, ۱۳۸۷ زمان ۷:۵۷ ق.ظ

    فرهنگ دودن آکسفورد آلمانی فارسی و بالعکس و نامه نگاری و مکاتبات تجاری و ضرب المثلها و امثال و حکم . چاپ دوم ۲۸۰۰ صفحه تالیف دکتر شتوبنرشت ترجمه نادرگلستانی داریانی

  59. پیام از یکی دو

    در ۲۹ شهریور, ۱۳۸۷ زمان ۱۲:۰۲ ق.ظ

    به قول اون آقای بالالی
    اگه میریدی بهتر بود
    آخه این نجف زاده معلوم الحال آدمه ه ه ه
    زمان خاتمی ریشش رو از ته میزد و یه اصلاح طلب کامل شده بود.
    حالا یه کپه ریش گذاشته برای من آخوند شده و اصول گرا.
    جمع کن وبلاگ و برو دسشویی برینننننن

  60. پیام از گلی

    در ۲۸ مهر, ۱۳۸۷ زمان ۷:۱۷ ب.ظ

    از عزیزان بزرگوار خواهشمندم یک کمی با ادبتر باشند و این حرفهای ناسزا را نزنند و دوم اینکه من از یک آدم خودخواه از خود راضی که بعد از این همه سال به لیسانس مکانیکش مینازه و سر خودش معطله متنفرم و تمامی دخترهایی که دوسش دارند بنشینند تا بیاد بگیرتشون.هه هه هه
    من اگه جای سردار رادان بزرگوار بودم یه پدری ازش درمی آوردم که نگو و نپرس تا یا د بگیره با یه آدم حسابی چطور حرف میزنن.

  61. پیام از رحیم قاسم زاده

    در ۲ آبان, ۱۳۸۷ زمان ۱۰:۵۸ ب.ظ

    در مورد فرزاد حسنی باهات موافقم.
    در مورد کامران نجف زاده ولی نصفه نیمه. کامران شیوه خوب و مودبانه اب داره ولی احساس می کنم شده آلت دست.
    راستش فکر می کنم خبرنگار وظیفه داره حرف مردمو بزنه نه این که برنامه درست کنه واسه رییس جمهوری که مردم زیاد دل خوشی ازش ندارن برنامه بسازه و عاشقانه و با حسرت تو چشماش نگاه کنه.
    این یعنی آلت دست شدن با عرض معذرت یعنی مزدوری.
    واسه همین فکر کنم فرزاد حسنی بیشتر به درد می خوره حتی اگه مغرور باشه و از خصوصیات فردیش خوشم نیاد.
    تیپ و قیافه و اینها زیاد مهم نیست گناه تمسخر و غرور و این بحثها هم بین خودش . خدای خودش حل میشه.
    من از خبرنگار می خوام که خبرنگاری کنه.

  62. پیام از ali

    در ۵ آبان, ۱۳۸۷ زمان ۱۰:۱۳ ق.ظ

    با نظرتون موافقم

  63. پیام از mali

    در ۱۲ آبان, ۱۳۸۷ زمان ۸:۲۵ ق.ظ

    ________________________________________
    فرهنگ تخصصی مهندسی برق

    تالیف دکتر پتر کلاوس بودیش

    انگلیسی فارسی

    انتشارات امیرکبیر
    متقاضي
    شخص حقيقي يا حقوقي که برقراري انشعاب يا انشعابهاي برق و يا تغيير در قدرت و يا در مشخصات انشعاب و يا انشعابهاي موجود را درخواست کرده ولي هنوز درخواست وي انجام نگرفته باشد.
    مشترک
    مشترک عبارت است از: شخص حقيقي يا حقوقي که انشعاب يا انشعابهاي مورد تقاضاي وي، بر طبق مقررات برقرار شده باشد.
    شرکت
    شرکت يا سازماني که به موجب مقررات قانوني به کار توليد، انتقال و توزيع نيرو و يا بخشي از اين امور اشتغال داشته و برق متقاضي را تأمين مي‌نمايد و متقاضي پس از برقراري انشعاب، مشترک آن شرکت (شرکتهاي برق منطقه اي) مي‌شود.
    شبکه‌هاي فشار ضعيف عمومي
    عبارت است از کليه خطوط هوايي يا زميني و ساير تأسيسات فشار ضعيف که براي توزيع نيرو از پستهاي عمومي توزيع در معابر و گذرگاههاي عمومي داير و معمولا” از طريق جعبه انشعاب يا جعبه تقسيم و يا به طور مستقيم به خطوط سرويس مربوط مي‌شود و کلا” متعلق به شرکت است.
    ولتاژ اوليه ، ولتاژ ثانويه
    در هر پست ترانسفور ماتور ولتاژ بالاتر را ولتاژ اوليه و ولتاژ پايين تر را ولتاژ ثانويه مي‌نامند.
    شبکه هاي فشار قوي عمومي
    عبارت است از کليه خطوط هوايي يا زميني و پستهاي فشار قوي با ولتاژهاي ۱۱ کيلوولت يا بيشتر که برحسب مورد براي انتقال يا توزيع نيروي برق داير و کلا‌” متعلق به شرکت است.
    خطوط و پستهاي هوايي يا زميني با ولتاژهاي ۱۱ ، ۲۰ و ۳۳ کيلوولت به طور اخص شبکه‌هاي فشار متوسط ناميده مي‌شود.
    خطوط هوايي يا زميني و پستهاي با ولتاژهاي ۶۳ ، ۶۶ و ۱۳۲ کيلوولت به طور اخص شبکه‌هاي فوق توزيع ناميده مي‌شود.
    خطوط هوايي يا زميني و پستهاي با ولتاژهاي ۲۳۰ و ۴۰۰ کيلوولت به طور اخص شبکه‌هاي انتقال ناميده مي‌شود.
    فيدر
    فيدر عبارت است ازمجموعه اي از وسايل قطع و وصل با ولتاژ اسمي معين که براي دريافت برق از بالادست سيستم برق رساني و تحويل آن به پايين دست سيستم تعبيه مي‌گردد. فيدرها به لحاظ شمول مفاد اين آيين‌نامه به شرح زیر دسته بندي مي‌شود:
    فيدر در مورد خط فشار متوسط خروجي از پست فوق توزيع عبارت است از تابلو و تجهيزات آن که در اتاقک ولتاژ متوسط پست فوق توزيع قرار گرفته و خط فشار متوسط ازآن تغذيه مي‌شود.
    فيدر در مورد خط فشار متوسط انشعابي از خط موجود عبارت است از سکسيونر هوايي و يا يک سري قطع کننده که خط انشعابي از آن طريق تغذيه مي‌شود.
    فيدر در مورد خط فشار متوسط خروجي از پست توزيع زميني عبارت است از تابلوي سکسيونر قابل قطع زير بار و يا تابلوي کليد (دیژنکتور) که خط خروجي مذکور را تغذيه مي کند.
    فيدر فشار قوي ترانسفورماتور در پست زميني عبارت است از تابلوي کليد (دیژنکتور) و يا تابلو سکسيونر فيوزدار که ترانسفورماتور را به شبکه فشار قوي متصل مي‌کند.
    فيدر در مورد پست ترانسفورماتور توزيع هوايي عبارت است از مجموع قطع‌کننده‌ها و برقگيرها که در محل اتصال خط فشار متوسط به ترانسفورماتور نصب مي‌شود.
    فيدر در مورد خطهاي خروجي فشار ضعيف عبارت است از کليد يا کليد فيوز نصب شده در تابلوي فشارضعيف پست ترانسفورماتور که از طريق آن برق فشارضعيف براي مصرف‌کننده (يا مصرف کنندگان) ارسال مي‌گردد.
    چنانچه تابلوي فشار ضعيف داراي بيش از يک خط خروجي باشد، هر کليد فيوز منصوب در ابتداي هر خط خروجي يک فيدر محسوب خواهد شد. در اين صورت بهاي کليد کل اتوماتيک (کليد خروجي ترانسفورماتور) و قيمت تابلو را بايد به نسبت بين کليد فيوزهاي خروجي موجود تقسيم کرد.
    خطوط نيرورساني
    خطوط انتقال، فوق توزيع و توزيع که شبکه عمومي موجود را با ظرفيت کافي به نقطه تحويل متصل مي‌کند خطوط نيرورساني ناميده مي‌شود.
    خط سرويس (در شبکه فشار ضعيف)
    خط سرويس عبارت است از بخشي از خطوط نيرورساني که مقطع آن متناسب با قدرت انشعاب يا انشعابات متقاضي در نظر گرفته شده و شبکه فشار ضعيف عمومي يا پست عمومي توزيع را به نقطه تحويل متصل مي‌کند. خطوط سرويس کلا” متعلق به شرکت و در اختيار شرکت است.
    وسايل اندازه گيري و کنترل
    اين وسايل عبارت است از: کنتور ، فيوز، ساعت فرمان و ساير ملحقات و کليه وسايل و دستگاههايی که به منظور محدود کردن يا سنجش مقدار توان و انرژي برق (اکتيو و راکتيو) طبق قرارداد در نقطه تحويل نصب مي‌شود و در اختيار شرکت است. محل نصب اين وسايل در تمام موارد توسط شرکت تعيين مي‌گردد.
    نقطه تحويل
    نقطه تحويل عبارت است از نقطه‌اي که تأسيسات شرکت به تأسيسات مشترک اتصال داده مي‌شود و در آن محل وسايل اندازه‌گيري نصب مي‌گردد.
    خطوط نيرورساني و تأسيسات اختصاصي مشترک
    عبارت است از: کليه خطوط انتقال و فوق توزيع و توزيع و تمام سيم کشي ها، وسايل و دستگاههاي برقي که بعد از نقطه تحويل واقع شده‌است. نگهداري و تعمير و کنترل کليه خطوط نيرورساني و تأسيسات اختصاصي برقي مشترک به عهده اوست.
    قرارداد برقراري انشعاب برق
    عبارت است از قرارداد بين شرکت و متقاضي، که طبق مفاد آن انشعاب برق داير مي‌گردد.
    انشعاب برق
    عبارت است از امکان استفاده مجاز از انرژي الکتريکي که از طريق داير کردن خطوط و وسايل اندازه گيري لازم طبق مقررات محقق مي‌شود.
    انشعاب برق فشار ضعيف: عبارت است از انشعاب برق تکفاز با ولتاژ ۲۳۰ ولت و سه فاز با ولتاژ ۴۰۰ ولت، با تغييرات مثبت و منفي ۵ درصد.
    انشعاب برق فشار قوي: عبارت است از انشعاب برق با ولتاژهاي ۱۱ کيلوولت و بيشتر.
    تأمين برق
    عبارت است از عرضه توان و انرژي مورد تعهد شرکت در قرارداد منعقده در نقطه تحويل با ولتاژ استاندارد و فرکانس ۵۰ هرتس ، اعم از اينکه مشترک از توان و انرژي استفاده کند یا خیر.
    انواع انشعاب برق
    بر اساس نوع فعاليت و کاربري به شرح زير است:
    انشعاب برق مصارف خانگي: انشعاب برق براي مصارف خانگي به انشعابي اطلاق مي‌شود که صرفا” به منظور به کار انداختن و استفاده از وسايل و تجهيزات متعارف خانگي در واحدهاي مسکوني داير مي‌گردد. واحد مسکوني در مناطق شهري عبارت است از مکاني براي زندگي که به تشخيص شرکت حداقل داراي يک اتاق و يک آشپزخانه و يک سرويس بوده و ورودي آن مستقل و يا مرتبط به راهروي اشتراکي و سيم کشي آن مجزا باشد. تشخيص واحد مسکوني در روستاها به عهده شرکت است.
    انشعاب برق مصارف اشتراکي: اين انشعاب براي به کار انداختن تأسيسات اشتراکي مانند آسانسور، شوفاژ، تهويه مطبوع يا روشنايي عمومي و امثال آن در بلوکها و مجموعه‌هاي ساختماني مسکوني و شهرکهاي مسکوني و صنعتي و عمومي به طور جدا از ساير انشعابات داير مي‌گردد. به هر بلوک و يا مجموعه ساختماني که همه واحدهاي آن داراي کاربري يکسان باشد ، تنها يک انشعاب براي مصارف اشتراکي واگذار مي‌گردد. در صورتي که تأسيسات اشتراکي بلوک ها و يا مجموعه هايي که چند نوع فعاليت (مسکوني، تجاري، عمومي و غيره) در آنها انجام مي‌شود مجزا باشد، مي‌توان بيش از يک انشعاب اشتراکي واگذار نمود.
    انشعاب برق مصارف عمومي: انشعاب برق براي مصارف عمومي به انشعابي اطلاق مي‌شود که براي خدمات عمومي به کار رود.
    انشعاب برق توليد (کشاورزي) : انشعاب برق توليد کشاورزي به انشعابي اطلاق مي‌شود که از نيروي برق براي پمپاژ آبهاي سطحي و زيرزميني و يا پمپاژ مجدد آب براي توليد محصولات کشاورزي استفاده مي‌کند و داراي پروانه معتبر بهره‌برداري از سازمانهاي آب منطقه‌اي نيز هست.
    انشعاب برق چاههاي آب غير کشاورزي: کليه چاههاي آب غير کشاورزي با توجه به کاربردشان برحسب مورد بهاي برق را با تعرفه‌هاي مربوطه پرداخت خواهند نمود.
    انشعاب برق توليد (صنعت و معدن) : انشعاب برق توليد (صنعت و معدن) به انشعابي اطلاق مي‌شود که از برق براي به کار انداختن و بهره‌برداري از صنايع، کارخانه‌ها، استخراج معادن، صنايع کشاورزي براي توليد فرآورده‌هاي کشاورزي و دامي در کارگاهها (مشخص شده در تعرفه توليد) و صنايع کوچک و صنوف توليدي که داراي پروانه معتبر بهره‌برداري از سازمانهاي ذيربط هستند استفاده مي‌شود.
    و) انشعاب برق تجاري و ساير مصارف: انشعابي که براي محل کسب داير مي‌گردد مشمول اين تعرفه است. ضمنا” مصارف ساير انشعاب هايي که با هيچيک از موارد ديگــر بنــد ۱-۱۶-۴ مطابقت ندارند مشمول تعرفه تجاري و ساير مصارف است.
    انشعاب برق مصارف آزاد: اين انشعاب ويژه متقاضياني است که تمايل به پرداخت هزينه‌هاي عمومي برقراري انشعاب برق را ندارند. بهاي برق مصرفي انشعاب آزاد با توجه به نوع مصرف و انطباق آن با هر يک از موارد “الف” تا “و” بند ۱- ۱۶-۴ با تعرفه خاص انشعاب آزاد محاسبه و دريافت خواهد شد. برقهاي غيردائم، چراغانيها و تابلوهاي تبليغاتي نيز از جمله اينگونه انشعابات محسوب مي‌گردد.
    انشعاب برق براي فروش مجدد: اين انشعاب ويژه مشترکينی است، که نيروي برق را به صورت يکجا از شرکتها دريافت و از طريق شبکه تحت مديريت خود مجددا” به مشترکين نهايي به فروش مي‌رساند.
    انواع انشعاب برق با توجه به نحوه مديريت مصرف به شرح زیر بوده و بر اساس تعرفه‌هاي ابلاغي برق مشمول نرخهاي مختلف مي‌گردد.
    انشعابات نوع الف : مشترکيني که در اوقات اوج بار با اعلام قبلي شرکت با اعمال مديريت مصرف بار خود را کاهش مي‌دهند.
    انشعابات نوع ب : مشترکيني که حتي در حالاتي که بنا بر پيش بيني مرکز کنترل شبکه (جهت جلوگيري از افت فرکانس، افت ولتاژ يا پرباري خطوط و پستها خارج از ميزان مجاز) شرکت ناچار به اعمال خاموشي از پيش تعيين شده است، قطع برق نخواهند داشت.
    انشعابات نوع ج : مشترکيني که تنها در ۲۰ ساعت شبانه روز غير از اوج بار از انشعاب خود استفاده مي‌کنند و در ساعات اوج بار (۴ ساعت به تشخيص شرکت) از برق استفاده نخواهند کرد.
    انرژي تحويلي
    مقدار انرژي برقي تحويل شده که توسط وسايل اندازه گيري قرائت مي‌شود، انرژي الکتريکي تحويل شده است. واحد انرژي الکتريکي، کيلووات ساعت است.
    دوره مصرف
    فاصله زماني دو قرائت متوالي وسايل اندازه گيري، دوره مصرف است.
    ماهانه
    دوره‌اي است که شامل ۳۰ روز مستمر است.
    بهاي انرژي
    مبلغي که بر اساس تعرفه مربوطه بابت انرژي مصرفي مي‌بايد توسط مشترک پرداخت گردد.
    رقم ثابت (آبونمان)
    مبلغي ثابت که ماهانه بدون در نظر گرفتن ميزان برق مصرفي مي‌بايد توسط مشترک پرداخت شود.
    حداقل بهاي برق
    مبلغي است که اگر بهاي برق ويا بهاي انرژي و رقم ثابت ( آبونمان) مشترکين با قدرت کمتر از ۳۰ کيلووات بر حسب مورد کمتر از آن باشد ، مبلغ مزبور دريافت خواهد شد.
    قدرت متوسط و لحظه‌اي
    نسبت مقدار انرژي مصرف شده به مدت مصرف را قدرت مصرفي متوسط در طي آن مدت مي‌خوانند. قدرت لحظه اي عبارت است از قدرت متوسط در فاصله زمان کوتاهي که بتوان در طي آن مصرف انرژي را ثابت دانست. واحد قدرت کيلووات است.
    قدرت قراردادي (مجاز)
    قدرتي که در قرارداد تعيين شده و مشترک حق استفاده بيش از آن را ندارد.
    حداکثر بار
    حداکثر قدرت مصرفي وسايل برقي مشترک که به طور همزمان در نقطه تحويل به کار مي‌افتند يا انتظار مي‌رود به کار بيفتند. واحد سنجش حداکثر بار، کيلووات است.
    ضريب توان یا کسینوس فی
    نمايانگر کيفيت به کارگيري ظرفيت تأسيسات الکتريکي و برابر است با نسبت توان حقيقي به ظاهري. ضريب توان مجاز مشترک حداقل ۹/۰است و چنانچه کمتر از ۹/۰ باشد، مشترک مي‌بايد نسبت به نصب تجهيزات لازم اقدام نمايد.
    ضريب بار (نسبت بارمتوسط به بار حداکثز)
    نسبت بار متوسط به بار حداکثر است. ضريب بار به درصد بيان مي‌شود. ضریب بار هرچه به ۱ نزدیکتر باشد، بهتر است.در این صورت می توان گفت، که تاسیسات شبکه برق به بهترین نحو در حال فعالیت است. ضریب بار ، در واقع بازده یا راندمان یا کارایی شبکه برق است.
    بهاي قدرت
    مبلغي که بر اساس تعرفه بابت هر کيلووات (قدرت مصرفي يا قراردادي) مي‌بايد در هر دوره ماهانه پرداخت گردد.
    روشنايي معابر عمومي
    روشنايي معابر عمومي شامل روشنايي پياده‌روها، خيابانها، کوچه‌ها، بزرگراه‌ها، شاهراه‌ها، پلها و اماکن مشابه است.
    محل نصب وسايل اندازه گيري
    وسايل اندازه‌گيري و ساير تجهيزات مربوطه در مکان مناسبي با نظر شرکت و بر اساس استاندارد به طريقي نصب مي‌شود که فضاي کار مناسب در همه جوانب وجود داشته باشد. نصب وسايل اندازه‌گيري در داخل ساختمان در صورت تأييد شرکت مجاز خواهد بود.
    قرائت وسايل اندازه گيري
    قرائت وسايل اندازه‌‌گيري به منظور تنظيم صورتحساب در فواصل تعيين شده، توسط شرکت انجام خواهد شد.
    بازفروش برق
    عبارت است از فروش برق توسط مشترک (مشترکين) به اشخاص ثالث، در محدوده انشعاب واگذار شده.
    تعرفه :
    عبارت است از تعرفه‌هاي برق و شرايط عمومي آن. بر حسب مقطع زماني موضوعات، تعرفه‌هاي همان مقطع زماني معتبر بوده ومورد استناد قرار مي‌گيرد.

  64. پیام از رضا مجد

    در ۱۹ آبان, ۱۳۸۷ زمان ۲:۵۲ ب.ظ

    شهرداری اندیمشک ۸ ماه است که حقوق پرسنل خود را پرداخت نکرده و علی رغم اعتصابهای مکرر کارگران هیچ مسئولی جواب گویی آنها نیست. شهردار شهر را ترک کرده وماندهایم ما بدون اینکه توانایی خرید نان معمولی را هم داشته باشیم دیگر کسی نمانده که از او قرض کنیم .از شما می خواهم صدای ما را به گوش مسئولین برسانید ، امید ما به شما خبرگزاری هاست که نماد حقیقت جویی هستید . از آنها بپرسید وقتی فرزند خودشان به دانشگاه می رود چه انتظاراتی دارد. تا بحال شده که از روی فرزند خود شرمنده شده باشند.
    از شما التماس عاجزانه دارم که این مشکل کارگران را رسیدگی کنید .که وظیفه یک مسلمان این است که صدای مظلوم را بشنود و به آن پاسخ دهد . می توانید به اداره بیایید و از خود کارگران سوال کنید .

  65. پیام از زهرا

    در ۴ آذر, ۱۳۸۷ زمان ۲:۴۷ ب.ظ

    با سلام خدمت همه دوستان به نظر من درسته که هم کامران و هم فرزاد مجرین ولی حوزه کاریشون متفاوته و مقایسه کردن ایندو با هم مثل مقایسه قوه بینایی یه نفر با قوه شنوایی یکی دیگس/هر دو کارشونو خوب بلدن وهر دو به کارشون متعهدند من اقای نجف زاده رو خیلی دوس دارم و به کاراش معتقدم ولی در مورد فرزاد بی انصافی کردین خودتونم میدونید که یکی از بهترین مجریاست از لحاظ اطلاعات

  66. پیام از maryam

    در ۴ آذر, ۱۳۸۷ زمان ۳:۰۰ ب.ظ

    من میخوام یه چیز دیگه بگم اونم اینکه به نظرمن اگه ادم تو کارش واقعا کسی باشه منتقد داره توی نظرات هیشکی صد در صد طرفدار فرزاد یا کامران نبود این یعنی دافعه با وجود اون همه جاذبه ای که هر کدوم برای افراد خاصی دارن به نظر من هر دوتاشون ماهن

پاسخی قرار دهید

You must be وارد شوید برای ارسال نظر